CRM – narzędzie do usprawnienia funkcjonowania firmy

2020-05-22 Piotr
CRM – narzędzie do usprawnienia funkcjonowania firmy

Jeśli zastanawiasz się, czy w Twoim biznesie warto wdrożyć system CRM, spieszymy z odpowiedzią. CRM to narzędzie, które usprawni wiele aspektów funkcjonowania organizacji. Oto najważniejsze spośród nich!

CRM to narzędzie dla każdego

Dobry system CRM to narzędzie, które pozwala na usprawnienie procesów biznesowych i uproszczenie zbierania danych i informacji o procesie pozyskania klienta. Dzięki niemu Twoi pracownicy będą mogli w pełni skupić się na kreatywnych zadaniach. Systemy CRM przydają się w niemal każdej branży, bo usprawniają obsługę klienta. Jeśli chcesz wspomóc dział handlowy i usprawnić jego pracę – CRM sprawdzi się doskonale.

Wyższa wydajność sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

Dobry system CRM znacząco wpływa na pracę działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Dzięki niemu można ustandaryzować proces sprzedaży i łatwiej zarządzać danymi klientów. Łatwiejsze staje się tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych w wielu kanałach, jak również mierzenie ich skuteczności. Pracownicy odpowiedzialni za serwis klienta mogą natomiast korzystać z rozbudowanej bazy wiedzy, łatwej dostępności skryptów i historii zgłoszeń. Przekłada się to na wyższą satysfakcję konsumentów, większą lojalność, a co za tym idzie – wzrost sprzedaży.

Informacje w zasięgu ręki

Systemy CRM są obecnie dostępne w chmurze, dlatego gromadzone w nich dane są dobrze zabezpieczone, a uprawnione osoby mogą z nich korzystać w dowolnym momencie, z dowolnego urządzenia i miejsca. Awaria systemu informatycznego wykorzystywanego w firmie czy problemy z zasilaniem nie wpływają na jej funkcjonowanie, ponieważ wszystkie informacje o kliencie są zapisane na zdalnych serwerach. CRM to centrum zarządzania wszystkimi działaniami skierowanymi do klientów począwszy od akcji marketingowych, poprzez aktywności sprzedażowe na obsłudze kończąc.

Funkcjonalny interfejs

Dobre systemy CRM, takie jak najpopularniejszy na świecie Salesforce, odznaczają się także wygodnym interfejsem. Jeśli chodzi o Salesforce, popularnością cieszy się nowy interfejs Lightning wraz z modelem programowania Lightning Web Component. Doświadczenia dotychczasowych klientów dowodzą, że Salesforce Lightning podwyższa produktywność organizacji nawet o 41%. Jeśli zastanawiasz się nad sprawnym wdrożeniem systemu CRM, warto zgłosić się do polskiego partnera Salesforce, firmy Craftware.

Dodaj komentarz