Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu gadżetów dla swojej firmy?

Gadżety reklamowe nie tracą na popularności, jednak coraz większe grono potencjalnych klientów zwraca uwagę na to, czy są to produkty praktyczne, wysokiej jakości, a nie „jednorazówki”. Planując kampanię marketingową, firmy muszą dążyć do tego, aby zaoferować konsumentom towar użyteczny, swoją jakością reprezentujący stosunek marki do każdego potencjalnego klienta. Co warto wziąć więc pod uwagę?

Co sprawdzi się dzisiaj jako gadżet reklamowy?

W dobie coraz silniejszych trendów ekologicznych konsumenci nie patrzą przychylnym okiem na gadżety, które po jednym użyciu wylądują na śmietniku. Wiele firm bierze to pod uwagę i coraz większy nacisk kładzie zarówno na jakość, jak i na użyteczność takich reklamowych gratisów. Jednorazowe długopisy zamieniamy na te metalowe, z wymiennym wkładem. Koszulki z poliestru na koszulki z bawełny lub przynajmniej na mieszanki bawełny i włókien syntetycznych. Dużą popularnością cieszą się też typowe eko-gadżety, takie jak wyroby w 100% bawełniane, na przykład:

  • torby na zakupy,
  • woreczki na owoce i warzywa,
  • poszewki na poduszki,
  • kosmetyczki.

Warto podkreślić przy tym, że torba z bawełny występuje w wielu wariantach do wyboru. Wystarczy odwiedzić stronę producenta https://www.natura.slupsk.pl/torby-materialowe, aby przekonać się, że klientom można zaproponować dzisiaj specjalną torbę na butelki i słoiki, torbę plażową, torbę konferencyjną czy torbę zakupową z rozszerzanym dnem. Zmianom podlega zarówno rozmiar torby, jak i długość jej uchwytów, a także kolor materiału czy nawet jego splot. Każda marka może więc bardzo dokładnie dopasować produkt do swojej kampanii reklamowej, zwracając uwagę na najmniejsze detale.

Co sprawdzi się dzisiaj jako gadżet reklamowy - torby materiałowe?

Jakość gadżetu reklamowego – jak wpływa na klienta?

Czasy, kiedy potencjalny konsument cieszył się z każdego gadżetu reklamowego, minęły bezpowrotnie. Dzisiaj każda firma ma świadomość, że na taką kampanię marketingową musi poświęcić nieco więcej środków. W przeciwnym razie zadrukowane logo czy nazwą przedsiębiorstwa produkty nie sprawdzą się w swojej roli – wylądują w koszu zamiast zwiększać świadomość marki i budować jej pozytywny wizerunek. Kluczowa okazuje się więc jakość, która idzie w parze z użytecznością. Łatwo jest dostrzec tę zależność na podstawie gadżetów z bawełny. Jeśli firma proponuje konsumentowi foliową torbę na zakupy ze swoim logo, ten być może użyje jej jeszcze kilka razy, ale wyłącznie do zrobienia zakupów np. spożywczych. Jeżeli zaś marka postawi na torbę z bawełny, klient będzie mógł:

  • używać jej na każdych zakupach,
  • nosić ją na co dzień zamiast torby galanteryjnej,
  • używać torby w roli plecaka, na przykład na strój sportowy, buty na zmianę,
  • wykorzystać torbę jako element stylizacji.

Dobrej jakości torby bawełniane, takie jak te dostępne pod adresem https://www.natura.slupsk.pl/torby-materialowe-na-zakupy, wykonane ze 100% bawełny nadają się do prania w pralce, co pozwala łatwo utrzymać je w czystości. Trwały jest też ich nadruk, nanoszony między innymi metodą sitodruku, który świetnie znosi takie zabiegi. Nie wolno zapominać też o tym, że gadżety bawełniane potrafią być bardzo atrakcyjne wizualnie – wystarczy dobrze zaprojektować odpowiedni dla danego produktu nadruk reklamowy.

Gadżety z bawełny a nadruki – na co zwrócić uwagę?

Im większy gadżet bawełniany wybierzemy, tym więcej miejsca na reklamę zyskamy. Nie oznacza to oczywiście, że torbę czy woreczek powinniśmy traktować jak billboard. Warto znaleźć tutaj złoty środek. Nadruk na torbie na zakupy może pokrywać cały bok takiego gadżetu, ale dobrze jest zadbać wtedy o to, by grafika oddawała charakter działalności marki i jej wartości. Kluczowa jest też kolorystyka. Bawełnę da się bez trudu zabarwić na dowolny kolor, a w przypadku nadruków firmowych najlepiej będzie nadać jej kolor spójny z barwami firmowego logo, by budować silniejsze skojarzenia z danym brandem. Jeśli chcemy, aby konsument chętnie korzystał z gadżetu na co dzień, najlepiej będzie potraktować firmowy nadruk jako subtelny znacznik, a torbę udekorować grafiką lub napisem, który pozwoli klientowi wyróżnić się z tłumu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here