Jedną z najdłużej funkcjonujących form reklamy, która bardzo często wykorzystywana jest jako upominek dla klienta w celu zachęcenia go do zakupów, są gadżety reklamowe. Nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki nim w dość tani, a co ważniejsze skuteczny sposób podnosimy świadomość istnienia marki.

Gadżety reklamowe – jakie pełnią funkcje

Gadżety reklamowe od lat pełnią wiele funkcji. Zazwyczaj wykorzystywane są w formie upominków dla klientów, pracowników lub kontrahentów. Rozdawane są nie tylko podczas różnego rodzaju eventów takich jak np. targi, ale także bardzo często stanowią dodatek w ramach gratisu do zamówienia. Z tego typu prezentami bardzo chętnie się zapoznajemy, przez co zapamiętujemy nazwę, logo i charakter marki oraz jej oferty. Do najważniejszych funkcji, jakie pełnią gadżety reklamowe, należy zaliczyć:

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

  • podnoszenie świadomości istnienia marki,

  • pomaganie w podjęciu decyzji zakupowej,

  • nawiązywanie bliższej relacji z klientem.

Grawerowanie laserowe na gadżetach reklamowych

Gadżety reklamowe z grawerowanym logo to produkty cieszące się dużym zainteresowaniem na rynku, zwłaszcza że w ich przypadku możemy mieć gwarancję, że zostały znacznie precyzyjniej spersonalizowane. Wykorzystywana w tego typu upominkach technologia znakowania różnego rodzaju produktów, począwszy od długopisów i breloków, przez organizery biurkowe, kalendarze i wiele innych, charakteryzuje się dużą trwałością i elegancją. Grawerowanie laserowe doskonale sprawdza się zarówno w przypadku gadżetów wykonanych z metalu, drewna, szkła, jak i skóry. Nie wolno jednak zapominać, że niekiedy sprawdza się także do znakowania niektórych tworzyw sztucznych takich jak np. pleksa, akryl, guma, silikon, nylon lub materiały skóropodobne. Prezentowana technika daje możliwość osiągnięcia bardzo różnorodnych efektów, które z pewnością na wielu klientach lub kontrahentach zrobią nie tylko duże wrażenie, ale co ważniejsze gadżety reklamowe z grawerowanym logo będą stanowiły świetny i długotrwały element kampanii marketingowej.

Grawer – zalety techniki

Grawerowanie laserowe Warszawa jest metodą znakowania, która posiada szereg różnego rodzaju zalet takich jak:

  • trwałość – wykonane w ten sposób znakowanie nie ulega uszkodzeniom i zarysowaniom,

  • szybkość i precyzyjność – dokładne odwzorowanie grafiki lub tekstu,

  • możliwość stosowania zarówno w przypadku masowej produkcji gadżetów, jak i pojedynczych sztuk,

  • podczas wypalania lub odbarwiania części materiału nie dochodzi do uszkodzenia gadżetu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here